COVID-19 maatregelen voor bezoekers
Onze locatie wordt door de lokale autoriteiten gezien als zogeheten doorstroomlocatie. Hierdoor geldt er geen maximale groepsgrootte en hebben wij groen licht gekregen om onze activiteiten conform de richtlijnen door te laten gaan. We zijn blij dat we jou weer mogen ontvangen. Om dit veilig te laten verlopen hebben we op verschillende manieren de nodige maatregelen getroffen.
Voorafgaand aan uw bezoek
Voorafgaand aan uw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:
Online registratie
Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U kunt de bevestigingsmail met uw toegangscode uitprinten of meebrengen op uw smartphone. Uw barcode zal gescand worden bij één van de (touchless) scanning balies.
REGISTRATIE VOOR SPECIFIEKE DATUM
Voor dit event zal u tijdens de registratie van uw ticket een specifieke dag voor uw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen we de aantallen monitoren en zo de social distancing regels respecteren.
Online voorbereiding
Via de website van onze events kunt u uw bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden. U kunt de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke bedrijven en producten u wilt zien en welke kennissessies u wilt volgen.
Voelt u zich ziek, blijf dan thuis
Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.
Tijdens uw bezoek
Tijdens uw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:
Social distancing
Wij vragen u vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.
Vermijd fysiek contact
Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.
Bezoekersdichtheid
Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.
Desinfectie
Tijdens onze events zullen oppervlaktes gereinigd worden met ontsmettingsmiddel. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen regelmatig gedesinfecteerd worden. De sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.
Handhygiëne
Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig!
Cashless betalen
Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel betalingen via pinpas of creditcard in onze Easyfairs eventlocaties.
Looplijnen
Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.
Eten & drinken
Zoals u van ons gewend bent, zal er voldoende eten en drinken verkrijgbaar zijn in onze hallen en op onze events. Wij verzoeken u vriendelijk om voor het eten en drinken de handdesinfectiemiddelen te gebruiken die beschikbaar zijn bij horecapunten.
Plexiglas schermen
Er worden plexiglas schermen geplaatst bij infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.
Maximum capaciteit in conferentiezalen
In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen in acht genomen worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt is, dus kom op tijd.
Smart Badge contactloze technologie
Onze Smart Badge technologie is niet alleen handig, het is ook een heel veilige manier om onze events te bezoeken. Via uw badge kunt u elektronisch product- en bedrijfsinformatie opvragen, zonder enig fysiek contact.