EasyGo 3.0

EasyGo - Go for more

EasyGo is een servicepakket gebaseerd op de laatste ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Het maakt deel uit van het standaardaanbod van Easyfairs, maar u kunt een van de drie pakketten kiezen dat het beste bij uw doelstellingen past.

Voordelen voor exposanten

  • Eenvoudige opvolging van leads na afloop van het event, dankzij de leadgegevens die u ontvangt.
  • Bepaal zelf welke informatie u wilt delen met bestaande en potentiële klanten.
  • Het online profiel en de innovatiegalerij zorgen voor een betere online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname.

Voordelen voor bezoekers

  • Bezoekers kunnen eenvoudig de interessante stands scannen met hun Smart Badge.
  • Na afloop van het event ontvangt de bezoeker alle informatie van gescande exposanten per e-mail.
  • Zelfs als er geen face to face gesprek is gevoerd, is het mogelijk om gegevens uit te wisselen.

EasyGo

Hoe werkt de Smart Badge voor exposanten?

Welk pakket kiest u?

Afbeelding1.png

GOLEADS

Maximale leadgeneratie en een verdieping van uw klantrelaties.

Afbeelding2.png

GOPLUS

Maximale leadgeneratie en verbeterde
online zichtbaarheid.

Afbeelding3.png

GOPREMIUM

Maximale leadgeneratie en maximale
zichtbaarheid van uw merk, zowel
online als op het event.

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

1 Innovatie + 1 Smart Badge reader

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 2 Smart Badge readers

Het hele jaar door online zichtbaarheid

Met My Easyfairs beheert u eenvoudig uw bedrijfsprofiel en productaanbod voor de online catalogus van het event waaraan u deelneemt.

  • Creëer een bedrijfsprofiel waarin u potentiële bezoekers informeert over uw aanbod. Door uw website en social media links te vermelden, kunnen geïnteresseerden gemakkelijk contact met u kunnen opnemen, evenals via het contactformulier.
  • Er is geen limiet aan de hoeveelheid productinformatie (tekst, afbeelding, video, links) die u kunt publiceren.
  • Houd uw profiel actueel door regelmatig nieuwe content te plaatsen, zoals productupdates en persberichten. Deze worden ook gepubliceerd op de nieuwspagina van het event.
  • Trek toptalenten uit de sector aan door relevante vacatures te plaatsen in uw profiel.

Positioneer uw bedrijf als innovator! Meld uw innovatieve product(en) aan voor de Innovatiegalerij (onder voorbehoud van goedkeuring door de ‘Innovation reviewer’).

We maken het u heel gemakkelijk om (potentiële) relaties uit te nodigen met uw gepersonaliseerde registratielink, via de door u gekozen digitale kanalen (e-mail, website, social media, e-mail handtekening of persoonlijke registratiecode). Als u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust contact op! U kunt eenvoudig een lijst downloaden van de (potentiële) bezoekers die uw link hebben gebruikt om zich vooraf te registreren. Zo kunt u bijvoorbeeld voorafgaand aan het event contact opnemen en ze nogmaals persoonlijk uitnodigen op uw stand of deze informatie gebruiken voor de follow-up na het event. Bespaar tijd door het professionele marketingmateriaal te gebruiken dat beschikbaar is om uw deelname te promoten, zoals banners, logo’s en digitale uitnodigingen. Lever daarnaast uw relatielijst bij ons aan zodat wij uw relaties voor u kunnen uitnodigen door middel van een (hard copy) persoonlijke uitnodiging.

Deel moeiteloos informatie over uw producten en diensten via een draadloze reader op uw stand. De Smart Badge technologie zorgt ervoor dat u zelfs bezoekers bereikt met wie u tijdens het event geen interactie kon hebben. Door uw reader te scannen met hun Smart Badge, ontvangen bezoekers na afloop van hun bezoek alle informatie van uw online bedrijfsprofiel via e-mail. Ze krijgen zelfs suggesties van exposanten die ze misschien hebben gemist, op basis van een AI-gestuurde analyse van hun profiel en interesses.

2 Innovaties + 3 Smart Badge readers

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Zijn nieuwe leads belangrijk voor u? Wilt u informatie vastleggen over potentiële of bestaande klanten die u op de beurs ontmoet? Wij bieden u de mogelijkheden! Via onze event-app kunt u voor, tijdens en na het event in contact komen met bestaande en potentiële klanten.
Voorafgaand aan het event: Via onze app kunt u voorafgaand aan het event al in contact komen met potentiële klanten, door middel van AI-gestuurde aanbevelingen. Een enorme meerwaarde voor uw deelname, want het stelt u in staat om vroegtijdig een gesprek te starten en afspraken tijdens de beurs te plannen. Door gebruik te maken van deze mogelijkheid om in contact te komen met personen en bedrijven die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf, profiteert u van verhoogde bezoekersaantallen op uw stand.

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Zijn nieuwe leads belangrijk voor u? Wilt u informatie vastleggen over potentiële of bestaande klanten die u op de beurs ontmoet? Wij bieden u de mogelijkheden! Via onze event-app kunt u voor, tijdens en na het event in contact komen met bestaande en potentiële klanten.
Voorafgaand aan het event: Via onze app kunt u voorafgaand aan het event al in contact komen met potentiële klanten, door middel van AI-gestuurde aanbevelingen. Een enorme meerwaarde voor uw deelname, want het stelt u in staat om vroegtijdig een gesprek te starten en afspraken tijdens de beurs te plannen. Door gebruik te maken van deze mogelijkheid om in contact te komen met personen en bedrijven die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf, profiteert u van verhoogde bezoekersaantallen op uw stand.

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Boost uw leads

Ontvang een lijst met de gegevens van alle bezoekers die interesse in u hebben getoond door hun Smart Badge te scannen bij uw reader. Een fantastische manier om in contact te komen en prospects om te zetten in klanten!

Met de Visit Connect web app kunt u gemakkelijk de badge van uw bezoekers scannen. Hiermee legt u de bezoekersgegevens op een simpele manier vast. U kunt notities toevoegen, bijvoorbeeld om zeer interessante leads te categoriseren. Opvolging na het event was nog nooit zo eenvoudig. Er is geen limiet aan het aantal teamleden dat de app kan gebruiken.

Ontdek wanneer bezoekers die u heeft uitgenodigd op het event aankomen: ontvang een sms-bericht als de bezoeker het event betreedt. Zo weet u zeker dat u belangrijke prospects en klanten ontmoet tijdens het event – dat waarderen ze zeker!

Zijn nieuwe leads belangrijk voor u? Wilt u informatie vastleggen over potentiële of bestaande klanten die u op de beurs ontmoet? Wij bieden u de mogelijkheden! Via onze event-app kunt u voor, tijdens en na het event in contact komen met bestaande en potentiële klanten.
Voorafgaand aan het event: Via onze app kunt u voorafgaand aan het event al in contact komen met potentiële klanten, door middel van AI-gestuurde aanbevelingen. Een enorme meerwaarde voor uw deelname, want het stelt u in staat om vroegtijdig een gesprek te starten en afspraken tijdens de beurs te plannen. Door gebruik te maken van deze mogelijkheid om in contact te komen met personen en bedrijven die het belangrijkst zijn voor uw bedrijf, profiteert u van verhoogde bezoekersaantallen op uw stand.

Onbeperkt aantal Visit Connect licenties​

Extra online zichtbaarheid

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Extra online en offline zichtbaarheid​

Zorg voor een extra goede online zichtbaarheid van uw merk op een niet te missen locatie. Uw logo wordt getoond in de exposantenlijst van de online catalogus.

U krijgt de mogelijkheid om een video in plaats van een statische afbeelding te plaatsen bovenaan uw online bedrijfsprofiel.

Uw bedrijf wordt opvallender weergegeven in de exposantenlijst van de online catalogus.

Uw logo is zichtbaar tijdens verschillende stappen die een bezoeker doorloopt om een ticket te registreren. Uw logo verschijnt bijvoorbeeld in de registratieportal, in de bevestigingsmail en op het toegangsbewijs. Deze exclusieve optie is voor een beperkt aantal exposanten beschikbaar.

Word gezien waar het ertoe doet! Uw logo of advertentie is zichtbaar op displays op drukbezochte plekken tijdens het event.

Scroll naar top